• Efektyviai administruosi draudimo išmokas, registruosi prašymus
  •  Rengsi išmokų mokėjimo dokumentus, atsakymus klientams, paklausimus įstaigoms
  • Teiksi rekomendacijas dėl draudimo išmokų administravimo proceso tobulinimo
  • Konsultuosi ir paslaugiai bendrausi su klientais ir finansų konsultantais
  • Turi aukštąjį išsilavinimą, panašaus darbo patirties (patirtis finansų sektoriuje – privalumas)
  • Efektyviai dirbi MS Word, Excel programomis
  • Gebi ir sieki gilinti žinias bei savarankiškai spręsti problemas
  • Efektyviai planuoji laiką ir laiku atlieki užduotis
  • Privalumas, jei moki anglų ar lenkų kalbą
  • Tarptautinė, pasaulinė patirtis tvarioje įmonėje;
  • Darbo užmokestis 1500 - 2000 EUR prieš mokesčius metinė premija;
  • Papildomas laisvadienis kartą per ketvirtį;
  • Mokymai, renginiai, dovanų kuponai;
  • Sveikatos draudimas;
  • Mišrus darbo būdas, lankstus darbo pradžios laikas.