Draudimo įmokų
administravimo
specialistas (-ė)

Darbo vieta: Lvivo g.  25, Vilnius, Verslo centras „Burės“
 
  • Būsi atsakingas už draudimo įmokų administravimą: gautų įmokų suvedimą į sistemą ir užskaitymą į draudimo sutartis, e. sąskaitos prašymų administravimą bei kitus gautų įmokų procesus.
  • Konsultuosi klientus raštu ir žodžiu, rengsi atsakymus į gautas užklausas apie sumokėtas įmokas.
  • Bendradarbiausi su kitų skyrių kolegomis.
  • Dalyvausi darbo procesų tobulinimo projektuose.

Norėtum jungtis prie mūsų, bet jauti, kad trūksta žinių finansų, draudimo srityje? Ne bėda - padėsime! Mūsų darni, patyrusi ekspertų komanda padės perkrimsti ir šį riešutėlį - augsime kartu!

  • Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą arba esi paskutinio kurso studentas.
  • Mėgsti matematiką ir skaičius.
  • Efektyviai dirbi MS Excel programa. 
  • Gebi dirbti su dideliu duomenų kiekiu.
  • Esi kruopštus, gebi efektyviai organizuotis darbą ir laikytis terminų.
  • Mėgsti bendrauti ir padėti kitiems.
  • Moki anglų arba lenkų kalbą.
  • Patirtis globalioje verslo grupėje.
  • Draugiškas ir palaikantis kolektyvas.
  • Darbo užmokestis 1600 - 1900 EUR prieš mokesčius, metinė premija.
  • Papildomas laisvadienis kartą per ketvirtį.
  • Galimybė tapti Allianz akcininku.
  • Mokymai, renginiai, dovanų kuponai.
  • Sveikatos draudimas.
  • Darbostogos.
  • Mišrus darbo būdas, lankstus darbo pradžios laikas.
  • Vaišės biure kiekvieną savaitę.

Allianz už lygias galimybes.

Allianz – mes už lygias galimybes, todėl kviečiame kandidatuoti visus kvalifikuotus kandidatus, nepaisant jų amžiaus, lyties, tautybės, religinių įsitikinimų, neįgalumo ar orientacijos.