„Allianz Lietuva“ vyresnioji finansų konsultantė tikina retkarčiais susidurianti su žmonėmis, manančiais, jog kritinės ligos juos aplenks, ne visiems norisi apie tai kalbėti, galvoti. „Vis dėlto per ilgus darbo metus pastebėjau, jog tie klientai, kurie sudarydami gyvybės draudimo sutartį pasirenka ir papildomas apsaugas nuo kritinių ligų ar traumų, gyvena ramiau. Jie nustoja jų bijoti, mat žino, jeigu bus lemta – finansinį stabilumą padės išlaikyti draudimo išmoka. Kiek iš mūsų rytoj iš kišenės ištrauktume beveik 20 tūkstančių eurų gydymuisi, reabilitacijai, jei staiga susirgtume? Gautą draudimo išmoką klientai skiria savo sveikatai, jos stiprinimui, gali sau leisti neskubėti grįžti į darbus, sustiprėti”, – sako vyresnioji finansų konsultantė.
D. Pangonienė atkreipia dėmesį, jog sudaryta gyvybės draudimo sutartis, apsaugos nuo traumų ar kritinių ligų suteikia ramybės dėl finansinės situacijos ne tik susirgusiam ar traumą patyrusiam klientui, bet ir visai jo šeimai. „Prieš sudarant gyvybės draudimo sutartį su klientu, visuomet išsamiai kalbamės, išsiaiškiname ne tik jo poreikius ir lūkesčius mums, bet ir paties finansinę situaciją. Mūsų siekis – finansinis kliento saugumas ištikus nelaimingam nutikimui ar sunkiai ligai. O klientų padėkos – geriausias mūsų ir visos įmonės darbo įvertinimas“, – pabrėžia D. Pangonienė.