Naujausiame „Interbrand“ skelbiamame „Best Global Brands 2025“ reitinge „Allianz“ dar kartą įrodė savo lyderystę pasauliniu mastu ir jau septintus metus iš eilės išlieka vertingiausias draudimo prekės ženklas. Tai vienas prestižiškiausių pasaulinių prekės ženklų reitingų. Jame vertinami ne tik finansiniai rodikliai, bet ir prekės ženklo įtaka, klientų lojalumas bei gebėjimas išlikti stipriam ateityje.
Šiemet „Allianz“ pasiekė aukščiausią prekės ženklo vertę ir didžiausią jos augimą per visą 135 metų įmonės istoriją. Naujausiame bendrame „Interbrand“ pristatomame „Best Global Brands 2025“ reitinge „Allianz“ pakilo dviem pozicijomis į viršų ir užima 27-ą vietą, o prekės ženklo vertė išaugo 20 proc. iki 28,2 mlrd. JAV dolerių.
„Šiuo neužtikrintumo laikotarpiu vis daugiau žmonių kreipiasi į patikimus partnerius, kad apsaugotų tai, ką labiausiai vertina. Allianz buvimas vertingiausiu draudimo prekės ženklu pasaulyje ir mūsų auganti prekės ženklo vertė rodo, kad šis pasitikėjimas yra mūsų konkurencinis pranašumas. Suteikdami geriausią patirtį savo klientams, būdami jų gyvenime ir įkvėpdami pasitikėjimo bei optimizmo ateityje, kuriame pasaulyje pirmaujantį prekės ženklą“, – sako Oliveris Bäte, „Allianz SE“ generalinis direktorius.
Allianz indėlis pasauliniu mastu
Remiantis stiprybėmis – pasitikėjimu, kompetencija ir apsauga to, kas žmonėms svarbiausia, „Allianz“ kuria prasmingus ryšius, ilgalaikes partnerystes, kurios leidžia įmonei tapti patikimu partneriu, vienijančiu klientus, darbuotojus ir visuomenę per sporto ir socialinių iniciatyvų galią visame pasaulyje.
Daugiau apie reitingą ir metodologiją rasite Interbrand oficialioje svetainėje.